آموزش الکترونیک

 آموزش الکترونيک يکي از اساسي ترين و مهم ترين دوره هاي آموزشي براي هر کسي است که به نحوي با وسايل الکترونيکي سر و کار دارد. به خصوص آن عده از افرادي که مي خواهند دست به تعميرات وسايل الکترونيکي بزنند.

در ابتدا مطلب که جهت آشنايي شما عزيزان با دوره آموزش الکترونيک تهيه شده در ابتدا به اين مساله مي پردازيم که آموزش الکترونيک پيش نياز چه چيزهايي است و ياد گرفتن آن چه ضرورتي دارد. در ادامه به معرفي دوره آموزش الکترونيک مي پردازيم و ويژگي هاي اين دوره آموزشي را با هم مرور مي کنيم و از مزيت هاي اين دوره با شما سخن خواهيم گفت. در انتها نيز براي آشنايي بيشتر با اين دوره، سر فصل هاي مطرح شده در دوره آموزش الکترونيک را عنوان مي کنيم. با ما همراه باشيد.

آموزش الکترونيک پيش نياز چه چيزهايي است؟

به عنوان يک قاعده کلي مي توان گفت که براي نصب و يا تعميرات هر وسيله الکترونيکي شما به ابتدايي ترين چيزي که نياز داريد داشتن دانش کافي در زمينه الکترونيک است. در واقع تمامي دوره هاي آموزشي يک پيش نياز مشترک دارند و آن ياد گرفتن الکترونيک است.
به عنوان مثال شما اگر به دنبال يادگيري تعميرات لپ تاپ باشيد نياز به گذراندن آموزش الکترونيک لپ تاپ داريد. يا اگر به دنبال ياد گرفتن تعميرات لوازم خانگي هستيد به گذراندن آموزش الکترونيک لوازم خانگي نياز داريد و ...
در نتيجه آموزش الکترونيک پيش نياز تمام دوره هاي آموزشي در زمينه صنعت و تکنولوژي و يادگيري تعميرات بر روي تمامي بردهاي الکترونيکي، مخابراتي، پزشکي،
صنعتي و سيستم هاي حفاظتي ميباشد مي باشد.

آموزش الکترونيک عملي

بطور کلي مي توان گفت براي آن دسته از دانشجويان الکترونيک و مهندسين الکترونيک که کار عملي با دستگاه هاي الکترونيکي و برداشتن و قراردادن آي سي ها انجام نداده اند، کلاس الکترونيک بسيار مفيد است.
دوره آموزش الکترونيک شامل قطعه شناسي SMD و کار با ابزارهاي تعميرگاه مي باشد. از نظر قطعه شناسي از مهمترين بخش هاي کلاس آموزش الکترونيک، شناخت قطعات اس ام دي SMD و ديپ DIP است. همچنين شناخت ابزار هاي تعميرگاهي در اين دوره يکي از واجبات است.
دوره آموزش الکترونيک يکي از جامع ترين دوره هاي آموزشي آموزشگاه ايران تعميرات مي باشد. در اين دوره تمام آنچه که در مورد الکترونيک بايد بدانيد از قطعه شناسي و شناخت برد هاي الکترونيکي گرفته تا کار با ابزار هاي مورد نياز در تعميرات الکترونيک به شما آموزش داده مي شود.
اين دوره به صورت کاملا عملي و پروژه محور با ابزارهاي مورد نياز رشته الکترونيک و نحوه کار کردن با آن ها آشنا مي شويد. از جمله اين ابزار ها مي توان به موارد زير اشاره کرد:
آموزش کار با دستگاه هيتر، آموزش لحيم کاري، آموزش کار با مولتي مترهاي ديجيتال و عقربه اي، آموزش کار با ژل فلکس و روغن فلکس، آموزش سيم کشي روي برد، آموزش کار با اشنايدر و سشوار صنعتي، آموزش کار با دستگاه آي آر براي برداشتن آي سي ها، آموزش پروگرامر، آموزش چگونگي شابلون زدن و ...
دوره آموزش الکترونيک در آمخوزشگاه ايران تعميرات يکي از تخصصي ترين دوره هاي آموزشي است چرا که در اين دوره از متخصص ترين افراد در زمينه الکترونيک براي تدريس در اين دوره استفاده مي شود. اساتيد اين دوره برترين و حرفه اي ترين اساتيد در رشته الکترونيک مي باشند و شما مي توانيد با شرکت در اين دوره از تجربه اين اساتيد بهره مند شويد.
در اين دوره همه موارد آموزشي به صورت کاملا عملي به شما آموزش داده خواهد شد. به اين صورت که با انواع بردها و قطعات الکترونيک در طول دوره کار مي کنيد و با ابزارهاي مورد نياز براي تست و تعمير و تعويض قطعات الکترونيک از نزديک آشنا مي شويد و نحوه کار با آن ها را مي آموزيد. از اين رو اين دوره يک دوره عملي و پروژه محور مي باشد.


آموزشگاه هاي بسياري با داشتن تجربه بالا در زمينه آموزش تعميراتي همچون آموزش تعميرات اي سي يو، آموزش تعميرات پرينتر، آموزش تعميرات تبلت و ... خدماتي ارائه مي دهند که مي تواند شما را در يادگيري اين امور ياري دهد.