دوربین مدار بسته بدون دید در شب

دوربين هاي مدار بسته بنا به نياز مشتريان بايد توانايي آن را داشته باشند که در تاريکي يا بهتر بگوييم در طول شب , بتوانند تصوير برداري نمايند.
براي اين کار احتياج به LED مادون قرمز بر روي دوربين داريم که به راحتي مي تواند در تاريکي مطلق تصوير برداري نمايد.
بعضي از دوربين ها داراي LED نمي باشند و يا اينکه نمي شود روي اين دوربين ها LED قرار داد , اين موضوع مانع تصوير برداري اين دوربين ها در زمان ناريکي نمي شود و مي توانند در شرايط نبودن نور کافي نيز تصوير برداري نمايند.
مثلا دوربين هاي باکس که لنز آنها جدا هست يکي از اين مدل دوربين ها هستند.
چطوري دوربيني مي تواند بدون LED در زمان کمبود يا نبود نور تصوير برداري کند؟
زمان خريد دوربين حتما به واژه لوکس در مشخصات دوربين بر خورد کرده ايد.لوکس به معني قدرت نور شناخته مي شود که مقياس اندازه گيري آن نور يک شمع در نظر گرفته مي شود.
در دوربين ها لوکس هاي متفاوتي وجود دارد که هر چي لوکس دوربين پايين تر باشد قدرت تصوير برداري دوربين در شرايط نبود نور , بيشتر است.
با يک مثال موضوع بالا را برسي مي کنيم:يک دوربين باکس با لوکس 0/5 داريم و يک دوربين ديگر با لوکس 0/05 داريم در دوربين دوم قدرت تصوير برداري خيلي بيشتر از دوربين اول مي باشد .
پس توجه داشته باشيد در زمان خريد اگر دوربين فاقد مادون قرمز بود به لوکس دوربين توجه داشته باشد تا در مصيطي که دوربين را نصب مي کنيد بتواند براي شما تصوير برداري نمايد.
در بيشتر دوربين هاي مدار بسته باکس قدر ت لوکس آنها بالاتر از دوربين هاي معمولي مي باشد.اين امر باعث آن مي شود که در مراکز دولتي و حفاظتي بيشتر از اين دوربين ها استفاده نماييند. (آموزش دوربين مدار بسته)