پمپ آب

جهت انتخاب صحیح پمپ افزایش فشار آب خانگی مورد نیاز شما با کارشناسان ما مشاوره نمایید تا کلیه نیازهای شما را پوشش دهد.
فروش پمپ آب خانگی نیم اسب و بالاتر اطلاعات عمومي در مورد الكتروموتور راهنمای انتخاب پمپ خانگی آب
عوامل موثر در نوع این پمپ عبارتند از:
1- تعداد طبقات ساختمان
2-متراژساختمان
3- تعداد شیر موجود
4- ارتفاع از سطح دریا
5- میزان مصرف آب
انواع پمپ قابل ارائه جهت مصارف خانگی: پمپ با مخزن انبساط پمپ با کلید اتوماتیک بوستر پمپ که با توجه به میزان مصرف آب، یکی از پمپ های مذکور انتخاب خواهد شد.
موتور پمپ آب خانگی یا الکتروپمپ خانگی برای افزایش فشار آب خانه ها و آپارتمان ها بکار برده می شود و این پمپ آب قوی کاملا مشکل مصرف کننده را برطرف می نماید. پمپ آب خانگی بی صدا یا پمپ آب خانگی کم صدا: کلیه پمپ ها موجود در بازار ایران دارای صدا می باشند و این اشتباه مرسوم در بازار کاملا غلط می باشد. به اطلاع مشتریان عزیز می رستند که واژه پمپ آب خانگی بی صدا فقط برای سوء استفاده می باشد. لذا پمپ های موجود در بازار دارای صدا بوده و فقط در برندها و مدل های مختلف، میزان صدا متفاوت می باشد.
روش تنظیم پمپ آب خانگی: الکتروپمپ های آب خانگی به دو دسته تقسیم می شوند. اول الکتروپمپ های افزایش فشار آب و دوم الکتروپمپ های آب در گردش ( سیرکولاتور یا پمپ های برگشت آب گرم ) که این سری از پمپ ها جهت به گردش درآوردن آب گرمدر یک مدار بسته (مثل شوفاژخانه ها) استفاده می گردد و عموما الکتروموتورهای آنها 1500 دور هستند ولی الکتروموتور های پمپ مورد اول 3000 دور هستند.
هرچه میزان دور الکتروموتور بیشتر باشد میزان فشار و صدای تولیدی در هنگام کار بیشتر خواهد بود.
عموما جهت اتوماتیک کردن پمپ های افزایش فشار از سه سیستم استفاده می گردد:
الف. استفاده از منبع تحت فشار
ب. استفاده از ست کنترل یا کلید دیجیتال
ج. استفاده از تابلو فرمان