موتور برق بدون صدا، موتور برق صدا دار

موتور برق بدون صدا، موتور برق صدا دار
موتور برق های از نظر ظاهر نیز به دو دسته تقسیم می شوند، موتور برق های کیفی یا به اصطلاح ساکی، که معمولاً در توان های پایین تولید می شوند که از تکنولوژی اینورتر، وزن پایین، بدون صدا و قابیلت حمل آسان استفاده می کنند، موتور برق های دسته دوم در توان ها ی معمولاً بالاتر تولید می شوند که دارای صدا بوده و از لحاظ وزنی نیز وزن بالایی دارند که اکثراً از چرخ برای این موتور برق های استفاده می کنند.

نکات خرید موتور برق
هنگام خرید موتور برق توجه داشته باشید که موتور برق از لحاظ باک، سیم پیچی، شاسی قدرتمند و دارا بودن چرخ های ژله ای برای جلوگیری از لرزش دارای کیفیت بالایی باشند.

موتور برق گازی
موتور برق گازی: این موتور برق رفته، رفته در بازار ایران دارای مشتریان پر پا قرصی می شود چرا که این موتور برق ها قابلیت اتصال به گاز شهری را دارا می باشند،لازم به ذکر است که موتور برق گازسوز در مدل های گاز مایع نیز در شرکت جامکو صنعت موجود می باشد، این موتور برق درای طول عمر بالاتری نسبت به موتور برق های دیگر دارد و نسبت آلودگی ایجاد شده از طریق این موتور برق بسیار پایینتر از موتور برق های دیگر می باشد. موتور برق گاز سور دارای ایمنی بالایی نیز می باشد.